После ова протегнување, болката во грбот целосно ќе исчезне!

Болката во грбот не е шега. Без оглед дали некој има активен начин на живот или не, сепак сите сме жртви на овој вид на болка.

img

Но пронајдовме неколку едноставни вежби кои ќе помогнат да ја отстраните болката.

Вежба 1

Легнете на грб, свијте ја десната нога во коленото. Испружете ја левата нога над главата. Рацете ставете ги под коленото и повлечете кон главата. Повлекувајте 30 секунди. Повторете ја оваа вежба два пати за двете нозе.

Вежба 2

Легнете на грб и свиткајте ги двете нозе во коленото. Фатета ја левата нога со двете раце и повлечете. Држете во оваа  позиција 20 секунди. Повторете ја оваа вежба два пати за двете нозе.

Вежба 3

Легнете на грб. Испружете ја десната рака на страна, под прав агол во однос на телото. Испружете ја левата нога така што би била рамна. Обидете се да го протегнете десното колено кон вашата лева страна, така што треба да ја допрете левата рака. Задржете во оваа позиција 20 секунди. Повторете ја вежбата два пати.

Вежба 4

Потпрете се на под со десното колено и испружете ја ногата зад себе. Левата нога треба да биде свиткана во коленото. Задржете ја оваа положба 30 секунди. 

Објавено петок, 04 ноември 2016 09:38:00
Напишано од Елена



Здравје:Најчитани

Барај

Последни вести