Израмнете го стомакот со помош на ОВИЕ ЈОГА ВЕЖБИ!

Земете пауза од стомачните и стомакот израмнете го со јога. Додека ги правите овие вежби, ќе ги истегнете централните мускули и ќе бидете сконцентрирани на рамнотежата и на дишењето.

img

Ако неможете да се задржите на некоја од овие пози подолго, не грижете се – секој следен пат ќе бидете се подобри. Само направете онолку колку што можете.

1.Кревање и спуштање на едната нога

Легнете на грб и ставете потенка, поцврста перница помеѓу бутовите. Кренете ги нозете до таванот и истегнете ги. Грбот нека ви биде цврсто прицврстен на земја.

2. Кревање и спуштање на другата нога

Легнете на подот, со нозете подигнати под агол од 30 степени. Спуштајте ги полека, но внимавајте грбот да не ви се одвојува од подот. Повторете десет пати.

3.Масажа на грбот

Оваа вежба е повеќе масажа за ‘рбетот, иако е добра и за стомачните. Легнете на подот, доближете ги нозете кренете ги кон плафонот. Префрлете ги преку главата, полека свивајќи го ‘рбетот, додека стапалата не допрат до под главата. Вратете се на почетната позиција и повторете десет пати.

ТУКА погледнете ги најдобрите секси јога пози!

Објавено недела, 16 ноември 2014 06:40:00
Напишано од Вероника



Здравје:Најчитани

Барај

Последни вести